«Життя дитини насичене можливостями для навчання. У повсякденному сімейному та громадському житті діти стикаються з десятками конкретних ситуацій, можливостей чи подій, які передбачають планованоу або спонтанну взаємодію з людьми та фізичним середовищем. У будь-якому конкретному місці чи ситуації дитина може бути заохочена або їй можу бути відмовлено в участі та навчанні людьми, матеріалами та предметами у певній ситуації». (Bruder & Dunst, 2000)

Принципи сімейно-центрованого підходу детально розглядаються в літературі, де можна знайти численні описи характеристик, які показують його унікальний характер і відмінності від інших підходів. К. Данст і його колеги відіграли вирішальну роль у практичному застосуванні та поширенні сімейно-центрованого підходу серед фахівців РВ, сформулювавши його керівні принципи.

Коли ми кажемо "немовля", одразу перед очима постає образ дитини на руках дорослого. І дійсно складно уявити малюка самого, адже руки дорослого створюють безпеку, затишок для такого вразливого для зовнішнього світу немовляти.
?‍?Ми беремо на руки дитину для втіхи, для ігор, для колисання, для того, щоб показати, що ми поруч, поділитися своїм коханням.

Сьогодні, 10 лютого 2023 року, на запрошення Закарпатського обласного центру соціальних служб мали нагоду презентувати послугу раннього втручання для прийомних батьків та батьків - вихователів. Сподіваємося на подальшу співпрацю.

"Для допомоги розвитку маленьких дітей (особливо, коли цей розвиток під загрозою - через проблеми зі здоров'ям, наприклад) дорослі придумали й придумують безліч методик, пристосувань, технік. Різноманітні масажі, тренажери, системи звукових і колірних стимуляцій, впливу вібраціями та світлом... Безліч різних методик, принцип впливів яких іноді не зрозумілий не тільки дитині, а й батькам. Деякі з цих впливів приємні для дитини, деякі - не дуже, а деякі - навіть хворобливі й лякають... Дослідження показали, що маленькі діти у свєму звичайному житті щодня беруть участь в 40-50 активностях. Кожна активність дає 8-10 навчальних можливостей. А це мінімум 200 000 навчальних можливостей за рік!..." ( із книжки-брошури "Коли ти просто робиш це...")