1-2 травня пройшов перший навчальний семінар для підготовки нових команд фахівців Раннього втручання (РВ) області. Команди Рахівського, Іршавського та нові працівники Свалявського відділень Комунальної реабілітаційної установи  «Обласний центр комплексної реабілітації людей з інвалідністю» знайомились із засадами РВ, принципами роботи та важливістю встановлення першого контакту із сім'єю, яка виховує дитину до 3 років із порушенням розвитку або ризиком виникнення таких порушень.
Жваво пройшло обговорення концепції раннього втручання і її відмінності від інших підходів надання послуг.
У 1985 році К.Данст визначив РВ як «форму підтримки, що надається членами формальних і неформальних мереж соціальної підтримки для сімей з дітьми раннього віку (….), яка здійснюватиме прямий і непрямий вплив на функціонування батьків, сімей та дитини». Практика сімейно-центрованої підтримки включає наступні ключові елементи (Dunst, 2000; Pinto et al., 2009):
- Можливості для навчання дітей;
- Підтримка батьківських компетенцій;
- Фокус на ресурсах сім’ї, її соціального оточення і місцевої громади.
За результатами великої дослідницької роботи, проведеної міжнародно визнаними організаціями в області РВ, на підставі показників якості, представлені в наукових даних, рекомендованими практиками для ефективного РВ є:
- сімейно-центроване втручання, засноване на повсякденних рутинах,
- втручання в природних контекстах навчання;
- командна трансдисциплінарна робота,
- координація та інтеграція послуг і ресурсів.

Перший контакт із сім’єю, яка звертається в послугу раннього втручання, починається з телефонного дзвінка. Інформація про труднощі дитини і тривоги батьків, передається спеціалістам, які проводитимуть першу зустріч із сім’єю і матимуть можливість познайомитись і поспостерігати за дитиною, розглянуть анкету, яку заповнили батьки про можливості і труднощі дитини. Сім’я має можливість обговорити з фахівцями свої тривоги  щодо розвитку дитини, повсякденні труднощі і можливості, сильні сторони дитини, а також побачити найближче оточення сім’ї і його значення в житті родини. Саме на першій зустрічі обговорюється питання подальшої співпраці фахівця і сім’ї.
На навчальному семінарі були  практичні рольові ігри про встановлення першого контакту з сім’єю, тренувальна практика проведення першої зустрічі, спостереження за дитиною, адже саме під час перших зустрічей з сім’ями ми починаємо будувати основу відносин довіри та партнерства.